niedziela, 11 maja 2014

One shoty

Dodam dzisiaj dwa OS.
Ten pierwszy jest krótki i to mój pierwszy OS! Napisałam go około pół roku temu...

Diego
Siedziałem w parku i czekałem na Violettę. Zadzwoniła do mnie mama, więc odebrałem.
- Halo.
- Diego twój tata przyjedzie do ciebie.
- Co!? Dlaczego?
- Bo chcę odwiedzić syna. Pa. - No nie jak mój tata zobaczy mnie z Vilu to oszaleje. Nie podoba mu się wszystko co robię, moje dziewczyny po prostu nic. Chodzę do studia, moją dziewczyną jest Violetta, muszę powiedzieć to Violi, że on przyjeżdża.
- Cześć Diego.
- Cześć. Mój tata przyjeżdża.
- To super.
- No nie do końca. - opowiedziałem Violi wszystko
- To zaproś go do mnie. Za dwa dni Olga, Ramallo, tata i Esmeralda wyjeżdżają.
- Ok. 
2 dni później
Violetta
Byłam gotowa. Ugotowałam spageti, a na deser będą lody.
- Ding Dong. - poszłam otworzyć
- Dzień dobry powiedział mi mężczyzna stojący za drzwiami
- Dzień dobry. Zapraszam. - tuż po nim wsunął się Diego - Proszę usiąść. - powiedziałam idąc do kuchni po danie - Proszę się częstować tu spageti.
- Ja dziękuje. Nie toleruje pomidorów.
- Ach.
- Wy jedzcie ja porozmawiam z ...
- Jestem Violetta.
- A ja Jan. Powiedz gdzie chodzisz do szkoły?
- Do Studia 21.
- Czym zajmuję się twój tata?
- On na razie nie pracuje. - skończyliśmy z Diego obiad, przeprosiłam i poszłam po deser - Proszę na deser są lody.
- My już pójdziemy. Możecie się pożegnać, bo Diego wraca ze mną do Hiszpanii.
- Nie tato.
- Tak.
- Pa Viola.
- Pa Diego.
2 dni później 
Diego
Umówiłem się z tatą i z Violą. Z Violą 10 minut wcześniej. Chcę wziąć tatę na litość.
- Cześć Viola. - gadaliśmy, gadaliśmy, aż Violę pocałowałem. Zobaczył to mój tata
- Diego musisz tu zostać.
- Co.
- Masz tu swoje życie. Ja wracam do Madrytu.
- Pa tato.
- Żegnaj synu. - tata poszedł, a ja pocałowałem Violę                                       

A ten jest w miarę nowy:
Cz. 1

Co można zrobić w takiej sytuacji: Chłopak, czy przyjaciółka. Co wybrać? Co wybrała ona? Posłuchajcie historii.
   Violetta i jej najlepsza przyjaciółka, Francesca śpiewały razem w sali od muzyki. Dziewczyny były uzależnione od swojej przyjaźni. Uwielbiały śpiewać razem, tańczyć, gotować... w zasadzie to wszystko, byle by razem. Czy ich przyjaźń miał jakiś słaby punkt? Na razie nie, dopiero będzie miała. Może i szybciej niż każdy się spodziewa...
   - Idę dziś z Marco na randkę!!! - pisnęła w ucho Violetcie Fran. Violetta dała na twarz sztuczny uśmiech, ale tak naprawdę cierpiała. Dlaczego? Bo zazdrościła przyjaciółce miłości. Nie chodzi o to, że była zakochana w Marco. Po prostu pragnęła miłości. Dziewczyny się przytuliły. - Pomożesz mi znaleźć odpowiednie ciuch?
- Jasne! - krzyknęła Viola i pobiegły do domu Fran. Jak postanowiły znaleźć odpowiedni ubiór? Wywalając wszystko z szafy! Po jakiś dwóch godzinach wybrały idealny strój:
Niespodziewanie do pokoju Francescy wszedł jej tata.
- Gdzie się wybierasz w takim stroju? - zapytał. Ona była rozmarzona dzisiejszą randkom. Nie słuchała kto wchodził. Nie reagowała na głosy. Słyszała tylko pytania głosem Marca.
- Na randkę z Marcuniem... - odpowiedziała słodkim głosikiem. Nie myślała jak to mówiła. Ojciec zmarszczył czoło i się zdenerwował.
- Bez przyzwoitki nigdzie nie pójdziesz! - wrzasnął ojciec. Francesca się otrząsnęła. Już chciała wrzasnąć, ale Violetta ją uprzedziła.
- Ja jestem od Fran starsza o pół roku, ale jestem bardzo odpowiedzialna. Proszę nie mi pan pozwoli iść. Obiecuję, że nic jej się nie stanie. - powiedziała szczerze patrząc w oczy panu Cauvigilia.
- No dobrze. Znam cię Violetto i wiem, że jak przyrzekasz to dotrzymujesz słowa. Możesz iść na tą randkę. - powiedział i wyszedł. Francesca przytuliła przyjaciółkę.
- Nie możesz tak iść! - krzyknęła Fran patrząc na ubranie Violetty - weź ten zestaw, bo mi obciachu narobisz. Szatynka bez kłótni poszła się przebrać w wyznaczony przez przyjaciółkę strój:
Po chwili usłyszały dzwonek do drzwi. Otworzyła je mama Fran i od razu zawołała córkę. Fran udało się wyprzedzić ojca, który już bieg, żeby przyjrzeć się Marco. Za nimi wolnym krokiem zeszła Violetta.
- Stary co tak... wow... - powiedział brat Marco, Leon  który właśnie wszedł do mieszkania, żeby pośpieszyć brata. Był ich szoferem i opiekunem. Trzeba wspomnieć, że był starszy o 3 lata od brata. Zaszokowała go Violetta. Czym? Swoim oszałamiającym wyglądem. Chłopak szybko się opamiętał i uśmiechnął uwodzicielsko.
- To moja przyjaciółka, Violetta. - przedstawiła dziewczynę - Mam nadzieję, e nie obrazisz się, że będzie na naszej randce? - zwróciła się do Marco, po czym wyszli.

2 komentarze:

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny!
Komentujesz - Motywujesz